U bevindt zich hier: Wat doen we?
Terug naar: Startpagina
Verder naar: Samenwerking Organogram
Algemeen:

Waarvoor kunt u terecht

Met welke problemen kunt u terecht?
De huisartsenpost is uitsluitend bedoeld voor gezondheidsklachten die niet kunnen wachten tot de volgende werkdag van uw eigen huisarts (of diens waarnemer). De huisartsenpost kan alleen worden bezocht na telefonische aanmelding. Bel eerst (0174) 638 738. Wanneer u de huisartsenpost belt, krijgt u een doktersassistente aan de lijn die uw gegevens en klachten opneemt en bekijkt of uw klacht telefonisch wordt afgehandeld of dat een afspraak op de huisartsenpost nodig is. In gevallen waarbij vervoer niet verantwoord is, zoals bij hartinfarcten of ernstige longaandoeningen, kan een van de huisartsen bij u aan huis komen. Zonodig wordt u verwezen naar het ziekenhuis.

Met welke problemen kunt u op de huisartsenpost niet terecht?
Hinderlijke maar niet spoedeisende klachten, zoals bijvoorbeeld een verstopt oor, een ontstoken teennagel of hinderlijke jeuk, kunnen wachten tot het normale spreekuur. Herhalingsrecepten voor niet zeer noodzakelijke medicijnen schrijven wij niet uit. Als u op de gewone werkdagen geen tijd heeft om de eigen huisarts te bezoeken mag dat geen reden zijn om de CHP te raadplegen. Evenmin voor een second opinion.

Hoe maakt u een afspraak?
U kunt uitsluitend telefonisch een afspraak maken door telefoonnummer te bellen: (0174)638 738